tirsdag 5. mai 2009

Å blogge, blogger, blogget, har blogget, skulle ha blogget?

Dagene her nede går veldig fort; Det er spennende møter og hyggelige folk på dagtid. Så er det hjem i 5,6 tiden, mest sannsynlig en tur på treningsstudio (virkelig sosialt, alle har egen musikk på øret og stirrer på tv-skjermene..) og tilslutt noe "hjemmelaget middag" fra butikken.

Og så.... Så er det meg og PC'en da. HVA SKULLE JEG GJORT UTEN DEN? Nå driver jeg å blogget på denne bloggen. I sted blogget jeg på "den interne familiebloggen" samtidig som jeg la inn videosnutter, OG chattet på msn med to av de der hjemme - som selvfølgelig sitter på hver sin PC (og blogger fra dagen sin, så jeg kan følge med).Og så... Så ringer PC'en til meg..... Hva nå? Jeg trykker på "motta samtale" og plutselig er hele familien der - høyt og tydelig. Da mangler jeg jo egentlig bare videokamera.. (Jeg får riktignok ikke til å lage "lydklipp" - uansett hvor høyt jeg roper inn i boksen er det ingen som kan høre meg (unntatt naboene her da)..... Så nå blogger jeg, chatter på msn, snakker (helt vanlig)via PC'en (mine barn sin bestefar i Tromsø har i mellomtiden også koblet seg på samtalen vår..). Og alt dette samtidig som jeg hører på Simon&Garfunkle (bakgrunnsmusikkk) som jeg har lastet opp (eller heter det "lastet ned") via iTunes.

Innimellom alt dette får jeg en e-post på "live-mailen" min med beskjed om at jeg har fått en melding fra en god venninne på facebook...Som har fått seg hund. Så. Jeg bare MÅ logge meg på facebook for å se; å så søt den er!

Jeg sier ikke mer. Egentlig skulle jeg bruke kvelden til å lese disse sidene. Men jeg datt fort av fordi jeg begynte å lese ambassadørens blogg - bare for å oppdage at DET ER EN HEL MÅNED SIDEN HAN LAGET SISTE INNLEGG. AT DET GÅR AN!!!

Vel - utenom det: Idag har jeg vært å møte med direktøren for Stavangerregionen's Europakontor, avtalt møter med en "nasjonal ekspert" (kultur) i EU kommisjonen, samt med EFTA sekretariatet. Og - best av alt, jeg er blitt lovet en "guided tour" i de øverste etasjene på Norway House....
¨
Er det tirsdag idag? Får jeg inn "frustrerte fruer via nettet mon tro?" Eller må jeg bevege meg "ut i naturen" og finne en kino?....

Og i morgen skal jeg HIT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar